Ambialet
19 september 2023 - Courris, Frankrijk
Gisteren was het zover. Laatste schoonmaakwerk in de studio, die we van de nieuwe eigenaars mochten gebruiken, laatste ritje naar de vuilstort en laatste ritje naar de containers waar onze meubels opgeslagen staan.
Om twee uur ’s middags reden we weg van de plek waar we een paar heerlijke jaren gewoond hebben. De reis was kort. Aangezien er problemen zijn met het verkrijgen van de bouwvergunning moeten we nog in de buurt blijven voor overleggen en handtekeningen. Vandaar dat we niet verder gingen dan Courris bij Ambialet, waar onze vrienden Erik en Monique een mooie camping aan de rivier de Tarn hebben. We zitten nu heerlijk op camp Vallée du Tarn, bij te komen van de laatste drukke dagen. Hier blijven we tot zaterdag want Erik en Monique sluiten zondag hun seizoen af. Misschien weten we dan meer en kunnen we wellicht “en route”!
Zo niet, dan gaan we naar een mooie camperplek in Alban. Het wordt lekker weer en reizen kun je ver, maar ook dichtbij.





Hopen dat de vergunningen snel komen .leuk om jullie te volgen .heel veel succes.
Nog even de laatste rompslomp, hopelijk is dat gauw geregeld.
Geniet!
Geniet nu eerst maar van de reis en van elkaar en maak mooie herinneringen, zo belangrijk!
Profitez et partagez
Au plaisir de se revoir en 2024
Je vais suivre votre périple avec grand plaisir !
LOes en Hans